Att bära Converse

Dagens citat: Lillbabs är den enda som har legat på topplistan och Lasse Berghagen på samma gång. - Lotta Engberg

Hallå!

Idag är det sista dagen på mitt sista sportlov, någonsin! Nästa år går ju jag på universitetet och då har man inga sportlov och därför är det här mitt sista. Som säkert som de flesta andra har jag lite ångest för att gå iväg till skolan imorgon, haha! Jag vill ha mer lov! Men jag har i alla fall haft en jättebra och rolig vecka! Jag har varit och sovit över hos syrran Malin i Fellingsbro och varit med hennes och Addes bebis Lowe, klippt mig, varit med Sanna till Örebro, varit på bokrean, varit på stan och vilat! Jag har verkligen samlat nya krafter och laddat upp! Och det är ju faktiskt bara 5 veckor kvar tills nästa lov! =)

Igår var det ju den sista deltävlingen av Melodifestivalen! Jag kände redan igår att jag var tvungen att skriva om det idag på bloggen, för jag upptäckte en grej! När Anna Bergendahl från Idol gick upp och sjöng hennes låt, hade hon en jättefin klänning och strumpbyxor och till det - converse! Var det någon mer än jag som såg att hon hade på sig röda converse istället för tex högklackade skor? Jag reagerade på det på en gång när jag såg det - men på ett positivt sätt! Jag kan inte gå i högklackade skor för jag har svårt att gå och jag tyckte att det var så coolt att hon hade på sig platta skor. Hon som spelar Bella Swan i Twilight, Kristen Stewart, hade ju också på sig converse på röda mattan. Jag tycker det är coolt. Och bra!

Kristen Stewart (Bella i Twilight) hade på sig Converse på röda mattan, likt Anna Bergendahl hade igår på sitt framträdande på Melodifestivalen. Det tycker jag är coolt och bra!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha okej, I see! =) Går det bra i skolan då? Jag jobbar inte med nånting, men söker jobb och hoppas att jag får tag på ett snart :) kram!

2010-02-28 @ 19:50:53
URL: http://joohannap.blogg.se/
Postat av: sofie

sv; jag tyckte TENS fungerade väldigt bra och min axel har inte varit så här bra på flera månader. Tycker till och med att det är avslappnande ;)



2010-02-28 @ 20:04:31
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :)) haha jasså trodde det va roseter :))

allt bra annars? :))

2010-02-28 @ 20:13:11
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaja verkligen :D

2010-02-28 @ 21:49:30
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: vad haru för dig då? ;)

2010-03-01 @ 15:45:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Maria

Det där tänkte jag också på! :) För nån vecka sedan när jag var på G-festen så körde jag på en Kristen och tog Converse till min partydress. ;D Det funkade utmärkt att dansa i, och jag behövde inte vara huvudet längre än alla andra.



sv: Shit, det låter ju jättesvårt. :/ Jag är urdålig på att komma på såna där smarta och koncisa motiveringar. De blir alltid så klyschiga.



Det var faktiskt en annan blogg också som hade samma problem med kommentarerna, så det är nog blogg.se som krånglar tror jag. Men det är ju konstigt att det bara är på vissa bloggar.

2010-03-01 @ 17:36:20
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0