Hemma från Turkiet - underbar semester!

Hallå bloggen!

Åh, nu är jag hemma i Sverige igen efter en så underbar och otroligt skön semester i Turkiet i Alanya! I söndags kom vi hem igen efter att i två veckor ha njutit av sol och bad, värme (52 grader i solen, aah!), mysiga kvällar, roliga aktiviteter och mycket mer i det varma Turkiet. Jag ska berätta allt om vad jag har upplevt de två senaste veckorna, men jag har inte fått alla bilderna än så jag väntar tills dess då jag kan visa mycket mer från vår resa än bara text! Bilderna kommer snart, så då kan ni verkligen räkna med uppdatering!

Hoppas ni i Sverige har haft det bra och att vädret har varit likaså, men att ni kanske har haft lättare att andas i värmen här än vad det var i Turkiets väldiga hetta, ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0