Jag lever, jag lovar!

Dagens ordspråk: Bättre sent än aldrig.

Hallå bloggen!

Nu var det flera dagar sedan som jag skrev sist här i bloggen! Jag har helt enkelt haft fullt upp och inte haft tid, även fast jag har velat skriva flera gånger om för att jag tycker det är så kul! Men här kommer en liten uppdatering om vad som har hänt sen sist.

Förra helgen åkte jag och min familj upp till Stockholm där min bror Mikael och hans sambo Sonja bor! Vi åkte dit för att hälsa på för det var flera månader sedan vi sågs sist, umgås och hitta på roliga saker i Sveriges största stad! Vi åkte på fredagen och på vägen till Stockholm stannade vi i Västerås på varuhuset Nisses! Vi åker alltid förbi Nisses när vi är i Västerås, för det är ett jättestort varuhus som har det mesta och det är väldigt roligt att titta där! Efter Nisses åkte vi den sista biten upp till Stockholm och tills brorsan slutade jobbet shoppade vi på Kista Galleria!

På lördagen tog vi oss en tur till Skärholmen, där vi hade fått reda på att det var loppis! Jag tycker loppis är roligt för man kan hitta fina fynd (faktiskt!) och det till en billig peng. Jag som är "accessoar-galen" hittade ett jättefint armband i silver och en ring! De var jättefina och jag blev så glad! Efter att vi hade varit på loppisen (som var riktigt kul!) åkte vi in till Stockholm city för mer shopping och jättegod mat på en restaurang!

Vad har jag nu gjort då som har tagit upp min tid så, efter helgen i Stockholm? Jo, jag har nämligen pluggat! Jag är tentaledig nu, som det så fint heter, vilket betyder att jag är hemma och pluggar inför ett stort prov som jag har i oktober. Det är mycket att läsa, men det är på samma gång jätteroligt!

det här var en kort liten uppdatering, jag lovar att skriva mer snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0