Accessories

Dagens ordspråk: Det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellen.

Hallå!

"Tänka sig att det redan i veckan kom den allra första snön och att det idag snöade när jag gick upp i morse! Det är bara oktober men ändå har några flingor hunnit falla och i alla fall göra fläckvis gräsmattan vit!"

Haha, det som jag skrev ovan låter precis som om det skulle kunna vara något jag skrev för flera år sedan när jag var liten och den allra första snön kom. Det var alltid något speciellt och alltid lika kul varje år! Det var någon dag tidigare i veckan som det började snöa (och kom bort lika fort) och idag gjorde det också det! Jag tycker det är jättemysigt med snö, men då ska det vara runt jul och inte i slutet av oktober kanske... Men visst är det fortfarande lite speciellt med den första snön!

På tal om någonting helt annat. Jag har haft en superbra helg! Det har varit jätteskönt med helg, speciellt den här. Jag vet inte varför, kanske för att jag har lagt undan skolböckerna för en gångs skull på jag vet inte hur länge och gjort lite roligare och välbehövliga saker! Igår var jag på stan bland annat, vilket var jättekul och mysigt! Jag var även på två olika loppisar där jag hittade lite pocketböcker! Man kan väl säga att jag bunkrar upp inför kommande lata dagar i solen i sommar, haha! Men när man kan hitta helt nya böcker till jättelåga priser är det ju inga fel! Jag var ju även på stan en sväng som jag nämde, och där fikade vi i familjen och jag shoppade lite accessoarer på Kicks! Jag har hur mycket accessoarer i form av ringar, halsband, armband och örhängen som helst men ändå kan jag inte låta bli att alltid kika och köpa nya accessoarer, haha! Jag hittade ett jättecoolt armband med kedjor på och pärlörhängen i en jättefin lila färg som passar till mitt mörka hår! Jag hade även ett presentkort på Kicks så det passade ju alldeles utmärkt dagen till ära! Jag blev jättenöjd med mina nya och fina fynd, =)







Armband och örhängen shoppade jag
 i helgen! Båda från Kicks. Supernöjd! =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja men visst är den :)!

2010-10-27 @ 21:54:10
URL: http://currently.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Vill du spendera 5 sekunder av ditt liv, och hjälpa mig att lägga en röst på min söta hund?

JAG LIGGER JUST NU ETTA TACK VARE ER SOM RÖSTAR! MEN JAG BEHÖVER FLER RÖSTER.



När du röstat, skriv till mig att du gjort så länkar jag dig om du vill i bloggen :]



-> http://www.minfavorit.nu/Rosta.asp?id=857&cid=1100

KRAM ♥

2010-11-06 @ 19:54:31
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: alexandra

Vad glad jag blir att jag hittade dej igen! Vet inte om du minns mej, men kollar du in min gamla blogg: http://evelinaalexandra.blogg.se kanske det ringer någon klocka, vi skrev mycket innan :) Fortfarande bra blogg tjejen, keep it up! Kika gärna in på min nya blogg nu också :)

2010-11-07 @ 20:45:04
URL: http://www.nattstad.se/andisturbed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0