Mors Dag

Dagens ordspråk: Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka.

Hallå!

Idag är det Mors dag, då alla mammor ska firas! Självklart har jag firat min kära mamma idag ♥!
Det gjorde vi redan i fredags när min fina syster Malin var här, ♥

Vilket underbart kanonväder det har varit idag! Redan när jag vaknade imorse var det strålande fint väder och det har hållit i sig hela dagen. Vi skulle åka till min mormor idag och fira henne, men innan dess satt vi ute i solen. Det blev ungefär två timmar, dock när solen är som starkast (tror det är mellan 11.00-15.00 ungefär) och det har verkligen visat sig nu att solen var vass! Jag är röd hela jag och det är inte heller allt för skönt kan jag säga. Jag såg brun ut först, men det röda kommer ju alltid till kvällen. Hoppas det lägger sig snart! Blir ju fint när det är brunt sen i alla fall, =)

På eftermiddagen åkte vi som sagt hem till min mormor och firade henne eftersom det är mors dag!
Det var jättetrevligt och kul och vi firade med en "Bröllopstårta" eftersom att det är lysning idag! (Skämt å sido kanske att det var just för den anledningen, men det stämmer in bra i alla fall!)

Annars idag, förutom att ha firat mamma och mormor och bränt mig i solen, har jag städat lite grann! Jag tyckte att det behövdes och det blev väldigt fint. Nu ska jag bara sitta vid datorn, ta det lugnt och se lite på TV. Imorgon väntar den sista "riktiga" skolveckan! Det är bara veckan som kommer nu imorgon och nästa vecka kvar innan jag tar studenteeeeen!

Såhär fint är det ute nu! Nu förstår jag varför grönt alltid har varit mammas favoritfärg. Visst är det nu det är som bäst?
Foto: Mamma



Kommentarer
Postat av: jessica

fina blommor de där=)

2010-05-31 @ 11:58:04
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: Madde

Har du långt kvar till studenten? Kan tänka mig att det börjar närma sig nu.. :)

2010-05-31 @ 12:59:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Ja, verklig! :) ¨



Tack så mycket! :)

2010-05-31 @ 16:18:54
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0