Jag stödjer inte elakheter!

Dagens ordspråk: Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Hallå!

Ännu en dag med skitväder, vad tråkigt det är! Igår var det uppehåll stora delar av dagen men idag har det regnat mest hela tiden. Tråkigt när det blir så, jag vill ju vara ute och kunna sola och cykla! Fint väder vill vi ha! =)

Idag har jag varit en sväng på stan för att låna lite nya böcker på biblioteket! Jag älskar att läsa och jag måste alltid göra det varje kväll innan jag går och lägger mig, annars kan jag inte sova. Jag har alltid älskat böcker och när jag var liten brukade mamma få bära hem runt en 20 barnböcker åt mig efter en vistelse på biblioteket. Nu lånar jag inte riktigt så många böcker längre, men nu är de ju desto tjockare istället. Jag fick med mig några hem så nu har jag något roligt och bra att läsa igen förhoppningsvis!

Imorgon väntar en riktigt rolig dag, då fyller nämligen Lowe 1 år! Det är min systerson och det ska bli så roligt att åka dit. Tänk att ett år kan springa iväg och gå så fort! Det är inte klokt, jag kommer fortfarande ihåg när jag höll i honom som nyfödd och nu fyller han år för första gången. Ska bli hur roligt som helst och han kommer få en toppendag, det kan jag lova!

På tal om någonting helt annat, brukar ni titta på Bella och Tyra Show på torsdagskvällarna? Jag brukar titta på det och igår var Kisse gäst där. Jag brukar inte läsa Kissies blogg, jag har bara varit inne på hennes blogg en gång och tittat men ändå har jag ju fått en slags "uppfattning" om henne eftersom att det pratas och skrivs en hel del om henne. Hon var som sagt kvällens gäst igår och jag förstår inte hur hon orkar vara elak och otrevlig hela tiden. Hon var inte alls trevlig i gårdagens program och inte när hon hänger ut folk heller. Jag säger som Bella, hur kan hon sova om kvällarna när hon är så taskig? Jag skulle må jättedåligt om jag gjorde det och hon säger att hennes samvete är på topp och att det bara är för att provocera. Jag förstår att hon får mycket läsare av det och att det i sin tur ger pengar, men är pengar verkligen allt? Är man verkligen beredd på att gå så långt att man riktigt sårar människor för pengar? Det går ju att få en stor blogg på andra sätt, det finns andra vägar att gå. Jag läser inte Kissies blogg och jag kommer aldrig göra det heller för jag tycker att man stödjer hennes elakheter då. Hon kommer bara längre och tjänar mer på att folk går in på hennes blogg och då kan hon fortsätta leva på sina elakheter.
Vad tycker ni? Läser ni Kissies blogg och såg ni avsnittet med henne i Bella och Tyra Show igår?

Avslutar det här inlägget med en bild på vår fina orkidé som tappade sin blomma idag. Ha en bra fredagskväll allihopa! =)


Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar & katthalsband tävling pågår !

Ja jag brukar läsa hennes.. O jag såg showen ! Jag vet inte vad jag ska tycka.. Omogen är hon iallafall !

2010-05-15 @ 10:39:11
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: emelie

åh vad avsi jag blir! hade också velat sett det :D

2010-05-15 @ 12:31:59
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: jo jag gör detsamma! ;D

2010-05-15 @ 13:50:52
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: georgiias.blogg.se

jahaa men då hade du tur va :D asbra!

2010-05-15 @ 15:54:05
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Drog igång "Veckans Blogg" nu då jag av personliga skäl inte orkar blogga så mycket just idag. Anmäl dig gärna ♥

2010-05-15 @ 17:02:35
URL: http://caroflina.se
Postat av: LIENE

sv: tyvärr fick jag inte träffa dom.

2010-05-15 @ 17:25:47
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag älskar också att läsa, så himla underbart att få dyka in i en annan värld ett litet tag:)

2010-05-17 @ 16:16:29
URL: http://pruebalo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0