Intensiv relation

Dagens ordspråk: Avundsjukan vilar aldrig.

Hallå!

Idag var det måndag igen och min första skoldag efter två hela veckor. Det kändes verkligen konstigt måste jag säga, att ställa klockan och gå upp tidigt när jag har varit ledig så länge nu, men jag hade i alla fall sovmorgon!
Utöver det gick det bara bra och det var roligt att träffa alla igen! Dock blev jag väldigt trött så det var skönt med en kort skoldag som bara varade till kl 13.15!

Efter avslutad skoldag gick jag och vilade direkt, haha! Tittade lite på repriserna av Top Model som jag har sett hundra gånger om men som fungerar bra när det inte finns så mycket annat att se. När jag var pigg igen gick jag och kollade lite i kurskatalogen igen till universitetet! När syrran var här sist kollade vi jättemycket i den och diskuterade och vi fick många bra tips av varandra. Jag ska träffa syon imorgon efter skolan för att diskutera lite olika kurser och så. Efter det blir det att söka in! Känns jättespännande, faktiskt!

I två veckors tid har jag skrivit om min bok men nu kan jag inte längre skriva på den, för allt är ju klart! Det känns verkligen som ett sorgligt avsked, haha! Jag har levt så intensivt men den, det känns som om vi skulle ha haft en lång relation tillsammans som helt plötsligt bara... poff! Försvinner! Fast vi har ju haft en lång relation tillsammans (tänk att jag skriver det i ett sammanhang om en bok) men det är så det är! Jag kommer älta det länge här i bloggen, haha! Fast som jag har sagt tidigare, än är det en bit kvar.

Nu ska jag kila från datorn ett tag och sluta svamla om min kärleksrelation till min bok, haha! Blir att titta på "Håkans Bar" som började förra veckan. Tittar ni också på det? =)

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Ja, det var verkligen länge sedan jag skrev om det första gången. Och tänk, nu är det snart dags! :)



Oj, det låter ju helt perfekt! :D Bättre födelsedag än så kan man knappast ha.



Här är det också dyrt, men inte riktigt lika dyrt som hos er. En vanlig film kostar 6.90€ (69 kronor) och 3D-filmer kostar 9.90€ (99 kronor). Innan kostade 3D-filmerna 12.90 eller nåt sånt, men de har tydligen sänkt priset nu. Jag tror att de över huvud taget har dragit ner på biopriserna lite den senaste tiden. Vill minnas att filmerna kostade över 7€ att se i somras...

Ja, jag får hålla ut tills dess :)

2010-03-22 @ 21:34:36
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0