Universitetskataloger

Dagens citat: Jag tycker verkligen att TV:n är väldigt allmänbildande, så fort den slås på går jag in i biblioteket och läser en god bok. - Groucho Marx

Hallå!

Gaah, jag skrev precis ett inlägg och hade hunnit en bra bit. Gissa vad som händer då? Datorn byter sida av sig själv och hela mitt inlägg försvinner! Jaja, jag skriver ett nytt. Det är ju kul att blogga så det gör inte så mycket! =)

Då var första dagen efter sportlovet gjord! Jag brukar tycka att den första dagen är den allra segaste, för sen känns det som att vi inte har varit lediga, för jag kommer in i rutinerna igen! Jag hade en mjukstart i alla fall med sovmorgon till kl 10.00, så skönt! På klassrådet var vi bara 4 stycken idag, jag vet inte alls vart de andra hade tagit vägen, haha! Kanske hade de tagit ett längre sportlov, =)

Idag fick jag hem program och kurskataloger från Örebro Universitet! Jag skickade efter det för några veckor sedan och jag trodde inte att de skulle komma, men idag hade de hittat hit! Jag tycker det är bra att kolla i dem för även om Socionomlinjen är mitt förstahandsval, är det bra att veta några fler alternativ. Jag tror när brorsan sökte till universitetet, då kunde man skriva i 10 olika alternativ. Det ska jag också göra! Lika bra att ta så många alternativ som går, haha. Bättre det än att ångra sig sen! Den 15:e mars kan man börja söka på internet och den 15:e april är den sista ansökningsdagen!

Är det någon av er läsare som ska söka till universitetet till hösten? =) Berätta gärna!



Kommentarer
Postat av: simone

Hallå snygging! vad gör du för något? själv suger jag i mig solstrålar på balkogen, påpälsad.. men ändå, mysigt ;D

2010-03-03 @ 16:40:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0