Ledig dag

Dagens citat: Ju mer vi gräver ner oss i vår olycka, desto större skada kan den göra oss. - Voltaire

Hallå!

Vilken härlig och fin dag det har varit här igen! Det har varit jättefint väder, soligt och klarblå himmel!
Det var likadant igår och det känns jättehärligt, mer vår vill jag ha! Vi är ju ändå inne i mars nu, så jag tycker att det är på tiden att snön smälter undan och lämnar plats åt våren. Det var kallt i morse, -14 tror jag, men mitt på dagen var det nästan plusgrader, så skönt! Jag tog tillfället i akt och passade på att ta en promenad och tanka lite ljus!

Denna onsdag har jag varit ledig från skolan. Alla mina lektioner har varit inställda för vi har fått hemuppgifter att göra istället! Som tur var hade jag bara en uppgift i Historia B, för resten var jag klar med. Så därför har jag mestadels tagit det lugnt och varit på promenaden då, som jag nämde förut. Har varit en väldigt skön och avslappnande dag!

Nu ikväll väntas tårta och födelsedagsfirande! Det är Anders som fyller år och vi ska fira honom. På tal om födelsedagar så är det inte långt kvar tills jag heller fyller år! Imorgon är det exakt två veckor kvar innan jag firar min 19:e födelsedag! Det känns lite konstigt, jag vet inte vart åren tar vägen. Som min syster sa: Ska du redan ta studenten! Haha, hon tycker det har gått så fort, eftersom att jag är minst av oss syskon. Men det gör jag, den 11 juni tar jag studenten och lämnar gymnasiet och den 18:e mars fyller jag 19!

Vad har ni haft för er idag, denna onsdag? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0