Födelsedagskalas

Dagens ordspråk: Allting löser sig.

Hallå!

Igår kom ju som sagt min syster Malin och hennes bebis Lowe hit till oss för att sova över igen!
Det var jättemysigt som alltid men lilla Lowe var både magsjuk och förkyld och hade lite feber, stackarn. Jag kan ju inte låta bli att gosa och pussa på honom ändå så igår på kvällen och på förmiddagen idag hade jag också lite feber! Jag kände att jag hade ont i varje led i kroppen och var väldigt varm och då hade jag lite feber. Den verkar vara borta nu dock, så jag hoppas att den inte kommer tillbaka! Jag är ju aldrig sjuk så jag hoppas på att inte bli det nu heller!

På förmiddagen idag åkte syrran och Lowe hem igen för den här gången. Lowe är så söt för han kramar om en ibland, faktiskt! Han tar armarna runt nacken och borrar in sig i halsen, så söt!
När de åkte var det bara att ladda om batterierna igen (han tar mycket energi, jag blir totalt slutkörd!) för på eftermiddagen kom min mormor hit och lite andra från släkten för vi hade födelsedagskalas för mig! Det var jättetrevligt och vi åt tårta och pratade och jag fick presenter. Jag har verkligen haft en bra födelsedag (i torsdags) och födelsedagsfirande, tack så mycket!

Imorgon är det dags för skola igen! Känns lite konstigt när jag har varit borta i två veckor, men det känns samtidigt skönt att vara tillbaka också. Som tur var har jag sovmorgon så det blir inte lika jobbigt som att gå upp kl 05.45, haha!

Ha en fortsatt jättebra söndag så hörs vi snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0