Chenfeis asiatiska musikafton!

Dagens ordspråk: I kärlek och krig är allt tillåtet.

Hallå!

Ännu en dag med fin vinterväder! Vi har blivit riktigt bortskämda med det nu de följande dagarna och jag klagar då verkligen inte! När jag sist kollade på vädret såg jag att det skulle bli riktigt fint väder till helgen också! Det är ju aldrig fel, =)

Idag var det skola igen efter min lediga dag igår! Jag hade sovmorgon till klockan 09.35, så det var skönt! Jag och Chenfei satte upp affischer på förmiddagen i skolan för hon ska ha en konsert som projektarbete! Chenfei har spelat piano sedan hon var 5 år och hon är så grymt duktig! Den 26:e mars kl 18.00 har hon en asiatisk musikafton i Kulturskolan dit jag tycker ni som bor här ska gå på! Ni lär inte bli besvikna och det är fri entré.
Affischen har hon gjort tillsammans med en tjej i vår klass som går bild och den är jättefin med en bild på Chenfei vid pianoflygeln och med text. Jättefint! Här fick du lite gratisreklam Chenfei, haha! :D

Utöver skoldagen har jag skrivit lite på min bok som är mitt projektarbete! Det går jättebra och det är så fruktansvärt roligt att skriva! Den har verkligen fått en djupare betydelse för mig än bara ett projektarbete som alla elever gör i 3:an, den betyder så himlans mycket mer. Det är kanske inte ofta som ett skolarbete i skolan får en sådan betydelse för en själv, men det har det verkligen fått gör mig!

Nu ska jag göra någonting annat och ladda krafterna tills imorgon! Då är det fredag och den sista skoldagen den här veckan och sedan väntar helgen! Ska ni hitta på något rolig denna helg? =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Haha dte tkr jag inte du ska göra :P

Okej jag med och så lyssnar jag på musik ;)

2010-03-04 @ 21:05:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: jessica

I Helgen blir det äventyr! :D

2010-03-04 @ 22:23:24
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: sofie

sv; jaa har du upplevt de så så skulle jag oxå vara för feg för att testa.

jag har varit känslig i den ända sen jag opererade mig och sen åkte jag i backen på sen träning och landade på axeln. men de är mycket bättre nu!! :D

2010-03-04 @ 22:58:17
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jajemen. Det är såå skönt! =)) Äntligen!



Ja det förstår jag verkligen!

Javisst, dem är ju de. Jag älskar barn så mycket!

Vad ska du göra ihelgen då? =)

Kram!

2010-03-05 @ 12:19:52
URL: http://joohannap.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja precis :D



Ha en fantastiskt fin helg!

Kram!

2010-03-05 @ 20:56:49
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0