Bästa födelsedagen!

Dagens ordspråk: Gott samvete är bästa huvudkudden.

Hallå!

Jag hann inte skriva något mer inlägg igår än det första att jag fyllde år! Jag hade världens bästa dag och hade fullt upp hela tiden. Men jag tackar så hemskt mycket för alla gratulationer som jag har fått! Gulliga ni är!

Igår var det ju som sagt min födelsedag och jag fyllde 19 år! När jag vaknade på morgonen fick jag paket och skönsång, haha! Var jätteroligt och på eftermiddagen efter min enda lektion (klarinettlektion) kom min syster Malin och hennes lilla bebis Lowe! Eller de var redan hemma när jag kom, rättare sagt. Då fick jag mer paket! Jag fick så jättemycket fint och jag blev så glad! Jag fick bland annat pengar, parfym, nagellack från O.P.I, böcker, tavlor, eller skyltar kanske man ska kalla det, som bildar orden "Fånga Dagen", tårta (haha!) och mycket mer! Jag hade helt enkelt världens bästa födelsedag!

Syrran och Lowe sov över igår till idag! Var så mysigt att de var kvar och Lowe är alltid så go på morgonen är han precis har vaknat. På förmiddagen var vi inne i mitt rum, lyssnade på musik och han fick spela på min gitarr, haha! Bara 10 månader gammal men ändå musikintresserad, han tyckte det var skitkul! När vi alla hade gjort oss i ordning åkte vi iväg till lite affärer en stund och sen åt vi mat. Syrran och Lowe åkte på eftermiddagen någon gång för de ska åka till Lowes farmor och sova över där en natt också! Men det blir bara en natt där, för imorgon kväll kommer de tillbaka hit igen och sover över och hälsar på. Blir jätteroligt!

Förutom att vara med Lowe idag så har jag vilat lite! Man blir trött alltså av att leka på golvet hela dagen med Lowe och hålla på och hoppa med honom i luften, haha! Jag har behövt vila också och ta det lite lugnt för jag har en inflamation i min vänstra armbåge och mitt högra knä gör också ont. Så jag har en led-dag idag! Jag ska till en sjukgymnast på torsdag nästa vecka för att jag tros ha bindvävssjukdomen Ehlers Danlos Syndrom (jag tror fortfarande att jag har Fibromyalgi, eller möjligtvis Ehlers Danlos Syndrom och Fibromyalgi) så jag får se vad han säger om saken!
Annars har jag hållit på med min bok idag igen och gjort lite ändringar. Jag har bara lite kvar så snart ska den gå i tryck så att det blir en riktig bok!

Nu ska jag titta på TV, det är ju semifinalen av Let's Dance! Blir att titta på det en stund. Jag ska även passa på att önka alla estetare lycka till med Restaurangshowen! Jag vet att ni gör ett bra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0