4 dagar kvar till påsklov!

Dagens ordspråk: Ett gott skratt förlänger livet.

Hallå på er!

Har ni kommit ihåg att ställa om klockorna idag då till en timme bakåt? Jag höll på att glömma det igår, men kom på det innan jag skulle gå och lägga mig. Känns så härligt att det är sommartid nu, som enligt mig är den bästa tiden på året, men visst känns det lite taskigt att förlora en timme? Det kommer kännas imorgon om inte andra ord!

Idag ska jag berätta vad jag höll på med hela dagen igår och vad jag har fortsatt med idag! Att jag skriver en bok vet nu ju sedan länge, men varför jag igår skrev ut 225 sidor på vår skrivare (den överlevde, faktiskt) vet ni kanske inte? Jag ska nämligen skicka ut den till olika förlag! Igår fixade jag med alla utskrifter och idag har jag paketerat dem. Till veckan ska jag lägga dem på brevlådan, så spännande!

Utöver allt som jag har jobbat med min bok idag har jag tagit det lugnt och haft en skön söndag. Jag är ju fortfarande förkyld och jag nyser stup i kvarten och snorar som en liten barnunge, så jag har tagit igen mig lite och samlat krafter inför de sista fyra dagarna som kommer nu innan påsklovet! Det ska bli så himla skönt med lov. Nästa vecka kommer nog gå väldigt snabbt!

Har ni haft en bra helg? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0