Sveriges Nationaldag

Dagens ordspråk: Det är roligare att ge än att få.

Hallå!

Vilken helg det har varit! Det har inte varit lugnt en enda sekund, men det har verkligen varit hur kul som helst!
Min systerson Lowe har ju varit hos oss ända sedan i fredags och idag åkte de tyvärr hem igen. De åkte efter lunch någon gång, men innan dess hann vi vara ute och leka, busa och ha skoj. Jag berättade ju igår att Lowe kunde ta sig upp alldeles själv för soffan nu och han vet även hur man kammar håret, haha! Han fick min hårborste när jag kammade mig imorse och då tog han den till sig eget hår och borstade. Hur söt får man bli!

När Malin och Lowe åkte hem gick jag och vilade en stund! Jag var trött efter allt bus (det var vi nog alla, Lowe somnade innan de skulle åka) och efter det färgade jag håret. Mitt växer som ogräs och utväxten likaså och det var bara att färga om! Nu är håret sådär härligt mörkt igen som jag gillar!

Just ja, på tal om något helt annat, idag är det ju Sveriges Nationaldag, den 6 juni! Det är ju egentligen en röd dag, vilket det är idag också för att det är söndag, och vi är ju faktiskt lediga som man ska vara på Nationaldagen nu (sen de ändrade.) Men jag hade kanske hellre sett att det vore den 6 juni imorgon istället, så att vi var lediga då... ;)
Istället har jag det sista klassrådsmötet på gymnasiet i 20 minuter, sen slutar jag för dagen! Nu är det snart s-t-u-d-e-n-t!

Ha en jättefin söndagskväll allihopa så hörs vi mer imorgon! =)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tackar för din grattishälsning och säger:



GRATTIS I FÖRSKOTT och njut som aldrig förr av den tiden som är kvar innan studenten!!!!

2010-06-06 @ 21:45:46
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: jessica

Ja, det är verkligen fint med mörkt hår! Jag färgar ju också mitt hår och får också problem med utväxten.. Men mitt hår är rätt starkt o slits knappt något!

2010-06-07 @ 11:47:13
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0