Anonyma Skoälskares Klubb - perfekt sommarläsning!

Dagens ordspråk: Smakar det så kostar det.

Hallå!

Jag tycker inte att man ska klaga på värmen när det äntligen har blivit sommar, för på vintern tjatar alla om hur fruktansvärt kallt det är. Även fast jag precis har skrivit det här, att man inte ska klaga, kan det komma att låta som att jag gör det ändå, haha! Det har verkligen känts som om jag har flytit bort här idag i värmen! Det har varit fruktansvärt kvavt hela dagen, över 30 grader i skuggan! Men nu har det kommit en rejäl regnskur med tillhörande åska så nu har vädret förhoppningsvis laddat ur lite! Men, jag vill fortfarande ha det varmt och skönt! Det behövs  efter den långa och ihärdiga vintern!

Idag har jag haft en riktigt skön dag ute i solstolen i skuggan. Det var så varmt att sitta i solen och det var ganska så molnigt så det var mycket skönare att sitta intill huskanten och läsa en bra bok istället. När vi var i Bulgarien läste jag en jättebra chiclit-bok som heter "Anonyma skoälskares klubb". Den handlade som man kan lista ut på namnet, om en klubb bestående av tjejer som älskar skor. I boken får man följa alla tjejerna som har en eller annan koppling till skor, hur de köper dem utan att egentligen ha pengar, om deras vardag bestående av pojkvänner och män, kärleksproblem, utpressning och mycket annat! Jag tycker att den var hur bra som helst, jag kan verkligen rekomendera den
till andra chiclit-älskare! Och speciellt om ni gillar skor, då blir den nog ännu bättre, ;)

Imorgon verkar det som att vädret ska bli jättefint och då ska jag passa på att sola och bada hela dagen! Jag solade och badade en hel vecka i Bulgarien men jag kan inte få nog av det! Jag har pratat så mycket om Bulgarien nu i mina inlägg angående min resedagbok, så jag har glömt att berätta att jag nästa helg ska åka till Ullared! Jag har aldrig varit där, men i år ska vi dit ett helg gäng och bo på deras camping i en jättestor stuga! Det ska bli hur roligt som helst! Vi ska dit tillsammans med min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras son Lowe och med Addes föräldrar! Jag tror det kommer bli hur roligt och trevligt som helst! Jag har ju som sagt aldrig varit där, så jag tror det kommer bli kul att springa runt där. Jag älskar att shoppa, så det blir nog inga problem att få mig sysselsatt i det varuhuset, haha!

Ha en jättebra kväll allihopa så hörs vi snart igen! =) Kram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan nu behöver jag din hjälp.

Läs mera om det i min blogg under hjälp tack.



Min kod: Sommar



Lössen: 123456

2010-07-13 @ 21:06:29
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag gör gratis bloggdesigner

fin blogg :)

2010-07-13 @ 21:23:15
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: Precis! Hoppas allt är bra med dig idag:)

2010-07-14 @ 13:52:18
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0