Tripp imorgon!

Dagens ordspråk: Små grytor har också öron.

Hallå!

Nu är det bara en dag kvar tills vi ska åka till Ullared! Imorgon bär det av tidigt på förmiddagen dit ner med ett glatt gäng för att bo i en stuga över helgen och gå på det stora varuhuset och kolla i resten av affärerna som också ligger där nere! Jag har aldrig varit där så jag tycker att det ska bli hur kul som helst! Hoppas på fint väder också!

Idag har jag förberett inför morgondagens resa med såväl packning som fotbad! Jag gör ofta fotbad och speciellt när jag ska åka någonstans dit jag vet att jag ska gå mycket. Jag har ju lite svårt att gå och mina fötter tar lätt stryk, lite mer än andras, och jag får väldigt lätt blånaglar på fötterna när jag går mycket. Inte så roligt, men plåster brukar bespara dem lite i alla fall!

Förutom att packa och göra det nödvändiga inför imorgon, har jag vilat rätt mycket idag för jag har ganska så ont. Jag har ju en sjukdom som heter Ehlers Danlos Syndrom (den överrörliga sorten) som gör att man får ont i muskler och leder och två av symptomen är överrörliga leder och kronisk värk. Jag misstänker att jag har fått inflammation i både min handled/arm och i nacken. Det gör väldigt ont där, det liksom "maler" och det känns inte som min "vanliga" värk eller vad man ska säga, då den flytter runt väldigt mycket och ofta. Om det är inflammationer vet jag inte, men fortsätter det nästa vecka blir det att besöka doktorn! Hoppas det går över innan dess, =)

Allt bra mer er idag då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0