Städa, måla, skriva!

Dagens ordspråk: Omväxling förnöjer.

Hallå på er!

Just nu håller jag på med väldigt många saker samtidigt känner jag, medan jag sitter här och bloggar! Jag både målar naglarna, funderar på vad jag ska skriva medan jag på samma gång städar i mitt rum. Väldigt blandad kombination, va? Haha! Jag kan säga att allting blir lite lidande, för ingenting får min fulla uppmärksamhet. Men medan naglarna torkar i en härligt korallig och somrig nagellacksfärg från Isadora som piggar upp på såväl fingernaglar som tånaglar, skriver jag i bloggen och lämnar städningen till sitt öde. I alla fall en liten stund!

Idag har min syster Malin och hennes 14-månader son Lowe varit här! De kom igår och sov över och det har varit så roligt och mysigt att ha dem här! Lowe älskar verkligen att vara ute och han gillar att leka "titt-ut" i trädgården och vi har sprungit efter varandra i och lekt, haha! Jag blir också som barn på nytt och vi skrattar lika mycket båda två! De åkte tyvärr hem sen någon gång på eftermiddagen, men vi ses säkert till veckan igen, om inte annat på fredag, för då ska vi åka till Ullared tillsammans! Vi är ett gäng på 9 personer som ska dit som ska bo i en stor stuga, så det ska verkligen bli superkul! Då blir det nog också bus!

Vad har ni sysselsatt er med denna måndag? :D




Kommentarer
Postat av: carro

tack för svar:D

2010-07-19 @ 20:45:16
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: Petra

tack så mkt för hjälpen

2010-07-19 @ 21:11:47
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: carro

så söööt:D

2010-07-20 @ 00:02:08
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0