Sola och bada!

Dagens ordspråk: Du kan inte ta dig an havet före sjön.

Hallå!

Åh, vilken härlig dag det har varit idag! Vädret har varit helt perfekt och jag har solat och badat hela dagen på mitt favoritbadställe, nämligen Gustavsvik i Örebro! Det är hur härligt som helst att sola och bada där, för det är som utomhuspooler och det är väldigt fräsch och fint, känns precis som utomlands!

Tyvärr var det inte riktigt lika kul där idag som det brukar vara, för det var så enormt mycket folk. Jag har aldrig varit med om att det har varit så mycket folk, och då har det alltid varit många där. Jag tycker det är roligt med mycket folk, men nu låg alla nästan på varandra, bokstavligt talat. Jag menar, hur ska man annars kunna få en dusch av någon annans solkräms-spray? Haha, det hände faktiskt mig! Jag kände att något kom på armen och mycket riktigt, där hade jag fått solkräm på mig av grannen. Man tackar ja! ;)

Det blev många timmar av sol och bad och det har verkligen gett resultat nu! Jag har solfrossa och är jätteröd i ansiktet, haha! Jag har även fått färg för solen tog verkligen mycket idag! Det blåste en hel del och då känns det ju inte lika väl hur varmt det faktiskt är och hur mycket solen tar. Så jag fick så jag tiger idag! Men jag älskar att sola! Och jag älskar sommaren över huvudtaget, =)

Vad har ni haft för er idag? =)

Gammal bild som är tagen på Gustavsviks utebad! Idag var det proppat med folk! Inte konstigt när solen sken utan konkurrens av molnen på himlen, =)


Kommentarer
Postat av: J e n n y

Tack så jätte mycket :D

jodå, klart du vågar det :D Man står ut med smärtan, jag lovar :)

2010-07-16 @ 14:59:24
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0