Paket med skönhetskitt!

Dagens ordspråk: Gratis är gott.

Hallå!

Idag har det varit en sådan där skön dag, då jag inte har gjort så mycket alls, utan bara varit!
Jag tycker det är så skönt när det är sommar och varmt ute och man bara kan lata sig utan dåligt samvete och bara göra precis det som faller en in. Är inte det härligt? Det tycker jag!

När jag hämtade posten iförmiddags blev jag jätteglad, för där i väntade nämligen ett paket till mig! Jag brukar väldigt sällan (man ska aldrig säga aldrig) vinna i tävlingar, fast jag är med i många, men nu gjorde jag äntligen det och idag fick jag min vinst! Jag var med i en tävling som http://lindapyykkonen.blogg.se/ hade i sammarbete med millisnageldesign.se för ett tag sedan där man tävlade om ett skönhetskitt! I paketet hittade jag jättefina produkter, bland annat ett häftigt nagellack, nagelfil, doftljus, badsalt, bodylotions, ögonskugga och mycket, mycket mer! Jag blev verkligen supernöjd! Tack så mycket ni båda!

Brukar ni vara med i många tävlingar och vinna priser? =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vann resecheckar för 20000 förra veckan!

2010-07-20 @ 23:10:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0