Mysig söndag

Dagens ordspråk: Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Hallå!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, för min syster och hennes lilla söta och go'a son Lowe är här!
De kom hit redan på förmiddagen och sen dess har det varit full rulle, haha! Lowe blev 14 månader för bara några dagar sedan och han har så mycket spring i benen och vill inte alls sitta still! Han är verkligen före med allt som han tar sig för, han har nästan fått alla sina tänder redan och han har lärt sig hur man äter mat med gaffel! Om ni inte tycker att jag har skrytit för mycket om min fina systerson, måste jag säga att han är sötast i världen också, ;)

Syrran och Lowe sover över här tills imorgon, så ikväll blir det en riktig myskväll! Imorgon hoppas vi på lite sol så vi kan sitta ute i trädgården och sola och Lowe bada i sin lilla pool. Förhoppningsvis blir det jättefint! Nu ska jag gå ner och vara lite social igen, jag ville bara skriva lite här först!

Ha det så bra allihopa och njut av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0