Marint

Dagens ordspråk: Anfall är bästa försvar.

Hallå!

Nu gör jag ett avbrott i min resedagbok från Bulgarien och Sunny Beach och skriver ett så kallat "vanligt" inlägg också! Jag skulle ha skrivit den tredje delen från vår resa igår, men jag hade så ont i huvudet så jag orkade helt enkelt inte. Jag tror det är värmen som gör att jag får ont i huvudet för det är verkligen varmt nu. Men jag klagar inte på värmen, (bara på huvudvärken som den ger mig) för jag älskar sommaren!

Idag åkte vi här hemma in till Örebro på förmiddagen för att hitta på någonting roligt! Vi hade hoppats på att vi skulle få åka till Gustavsvik och sola och bada, men tyvärr var det inte så fint väder. Värmen fanns där, men det var rätt molnigt och inte alls så fint. Därför valde vi att packa ner badkläderna i badväskan, ställa den i bilen ifall de skulle komma till användning, och åkte in till stan, Marieberg och IKEA! Vi åkte först in till stan för jag ville så gärna åka förbi Monki, för jag älskar den butiken och deras kläder! Där hittade jag en jättefin marin oversize top, och till halva priset till och med! Som hittat! När vi hade varit där åkte vi till Marieberg och gick runt och kollade i affärerna där. Vädret blev inte bättre när vi var där heller så bad blev det inte. Då åkte vi istället förbi IKEA en stund innan vi till sist tog Skopunkten som också ligger där, och åkte hem.

Imorgon kommer min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras son Lowe hit! De var här i torsdags också, men imorgon kommer de också som tur är, för det är så roligt! Vi ska grilla, sola, busa med Lowe och ha det jätteroligt. Längtar! När de var här i torsdags fick de presenter som vi hade köpt med från Bulgarien, och Lowe fick bland annat ett par jättesöta foppatofflor som ser ut som bilar! Han tyckte att de var så snygga att han såg riktigt stolt ut och tittade ner på de hela tiden och log! Haha, så söt! Han har säkert på sig de imorgon också, när han springer runt här hemma överallt, både ute som inne ;)

Kika in om en liten stund för då har det kommit upp den tredje delen om vår Bulgarien-resa!


Marin oversize top som jag köpte på Monki! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0