32 grader i skuggan

Dagens ordspråk: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Hallå allihopa!

Vilken dag det har varit idag! Vädret har varit jättefint med sol och blå himmel och det har varit så varmt! Vi har haft 32 grader i skuggan hela dagen. Det är så härligt med sol och värme, men den blev lite för tryckande och för en stund sedan började det åska och regna riktigt ordentligt. Hoppas det skiner upp snart och blir fint imorgon!

Idag har vi haft min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras son Lowe här på besök hela dagen! Det har varit jättekul som vanligt och vi har busat och Lowe har badat i hans lilla söta pool! Det har ju varit supervarmt så det var faktiskt riktigt skönt, säger jag som bara doppade fötterna i, haha! Vi grillade också lite senare och gick in när det började regna och åska. Har varit jättemysigt och roligt idag!

Nu snart, om bara en liten stund, ska jag skriva den näst sista dagen i min resedagbok från Bulgarien! Den börjar lida mot sitt slut lika fort som vår vecka gjorde där nere. Jag ska skriva om det på en gång nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0