Genom dina ögon - mycket bättre än vad jag trodde!

Dagens citat: Lycka är ett sätt att resa, inte en destination. - Roy Goodman

Hallå!

Idag är nog en dag då många har börjat skolan efter jullovet, men jag har haft sådan tur att jag har varit ledig idag! Den första skoldagen för mig är imorgon. Alltid skönt att få en dag extra!

Jag tycker faktiskt att jullovet har känts ganska långt i år! Visst har det gått fort, men inte sådär rasande fort som det ibland kan göra. Kanske beror det på att jag har tagit det ganska mycket lugnt och vilat. Jag har ju inte mått så bra under hösten med mycket värk, och därför har jullovet för mig varit en tid då jag har kunnat vila upp mig och samla nya krafter! Nu låter det ganska tråkigt, det är inte så att jag bara har suttit inne och läst hela lovet.
Det är jag alldeles för rastlös för. Helst ska det gå i ett för att jag ska trivas, haha!

Idag läste jag den sista sidan av Stephenie Meyers bok Genom dina ögon! Åh, jag vill inte att den ska vara slut!
Det är säkert många som har försökt att läsa den, men som har gett upp efter att början var väldigt seg och tråkig. Jag tyckte också det ibörjan, men jag ville inte ge upp, eftersom att jag hade höga förväntningar på boken och för att jag vet att Stephenie skriver så grymt bra! Jag blev lika trollbunden som när jag läste första Twilightboken, jag hoppas att det blir en fortsättning! Genom dina ögon handlar ju om utomjordingar istället för vampyrer. Jag var lite skeptisk när jag först hörde om boken, men jag trodde inte att det skulle vara bra att läsa om vampyrer heller först. Ack så jag bedrog mig, haha!

Har ni läst boken Genom dina ögon? Vad tyckte ni i så fall? Berätta! Jag tycker alltid det är intressant att veta, =)

Genom dina ögon av Stephenie Meyer var mycket bättre än vad jag trodde, jag blev verkligen positivt överraskad!


Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: Ja precis! men jag tror att vi vill se dom som nåt lite övernaturligt på nåt sätt faktiskt!



tack! :) titta gärna in på min blogg igen!

2010-01-11 @ 21:48:00
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-12 @ 00:57:15
Postat av: Ness

jaha vad najs :D

2010-01-12 @ 01:45:59
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Mm, det hade jag säkert. :)

Ja, precis. Då jag började så var det första jag gjorde att skriva ner det som redan hade hänt, ända från att jag började tänka på mission tills jag åkte på den första resan. Så allt är med där.



Jag tycker också att det har varit långt. :)

2010-01-12 @ 17:37:10
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: matilda

du skriver rätt så mycket orkar inte läsa nu:P

hur är det med dig idag? :)

2010-01-12 @ 18:37:33
URL: http://tildaas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

- HATAR FÖRFATTAREN!

2010-01-12 @ 19:40:54
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0