Rolig dag!

Dagens ordspråk: Man ska aldrig säga aldrig.

Hej på er!

Idag har jag haft en riktigt rolig och trevlig dag! Jag har tillbringat den med min kompis Sanna och vi har tagit oss en tripp in till Örebro! Vi brukar göra det på loven för att umgås och kolla i lite affärer och shoppa! Idag blev det inte så mycket shopping, för någon av oss. Jag hittade inte så mycket men jag hittade ett jättesött halsband och givetvis ett par örhängen! Halsbandet köpte jag på Ur&Penn. Jag har tittat på det förut och gillat det jättemycket men jag köpte inte det då, för jag köpte ett annat halsband istället. Jag har faktiskt ångrat mig och undrat varför jag inte köpte det, så gissa om jag blev glad när det fanns idag! Till extrapris dessutom, alla halsband kostade 30 kr! På Glitter blev det ett par stora örhängen som är i form av rosor! De var så söta och gulliga och jag älskar örhängen som är stora, blaffiga och lite annorlunda, haha! Jag hade sådan tur också, för jag hade en rabattkuponpå Glitter som jag hade fått för att jag får deras nyhetsbrev och den gick ut nu i februari. Tur ska man ha ibland!

Jag blev väldigt glad också när jag och Sanna gick in på Krämaren (galleria i Örebro), för jag såg att en av mina favoritaffärer ska öppna där snart, nämligen Monki! Åh, jag älskar den affären. Den 25:e mars slår de upp dörrarna och öppnar även där. Som jag har längtat! Nu behöver jag inte åka till Stockholm för att få handla där!

Den här gången när jag och Sanna skulle på bussen var den inte så full så vi fick plats! Första gången vi åkte in tillsammans till Örebro med bussen, fanns det inga platser för någon av oss på vägen hem. Jag blev nervös för jag kan inte stå upp i bussen, jag måste sitta ned eftersom jag har svårt att stå och gå! Jag och Sanna pratade om det då och det var en väldigt snäll kvinna som hörde att jag sa att jag behövde sitta ned. Hon frågade om jag behövde sitta ned och jag sa att det skulle vara jättesnällt eftersom att jag är rörelsehindrad. Då fick jag som tur var sitta ned, det var snällt av henne den gången att offra sin plats!

Nu ikväll blir det nog att ta det lilla lugna. Jag har väldigt ont i mina fötter för när jag går mycket kan jag få som blånaglar på mina tår. Det gör fruktansvärt ont och är inte speciellt skönt. Jag har lite ont i en tå idag men jag tror det har gått ganska bra i alla fall. Fotbad brukar vara en bra hjälp mot onda och ömma fötter!


Örhängena är ifrån Glitter! De var svåra att ta kort på men det är söta rosor!

Sött halsband från Ur&Penn


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så fint halsband! :)

2010-02-25 @ 00:19:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: simone

vackra smycken :)

2010-02-25 @ 13:10:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

verkar va snygga örhängen! :D

2010-02-26 @ 18:29:26
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: sofie

vilka fina smycken!! :D

2010-02-27 @ 19:35:06
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0