Spenderat dagen med Plowen

Dagens citat: Grönsaker är sånt som barn använder för att balsansera tallriken till och från middagsbordet.

Hallå!

Det är värst vad fort en dag kan ränna iväg egentligen! Vart den här lördagen har tagit vägen vet jag inte, men vi har verkligen haft det roligt!

På förmiddagen åkte vi iväg till Fellingsbro, där min syster Malin och hennes familj bor! Vi träffade dem för två veckor sedan, men Lowe, deras 8-månaders gamla bebis utvecklas så otroligt fort så det hinner hända så mycket på så kort tid! Vi kom dit vid 12-snåret ungefär och kom hem för bara en kvart sedan typ! Snacka om att jag slängde mig över min bloggdator för att kunna blogga, haha! Lowe var hur go och glad som helst idag! Han skulle kramas och mysa och vi har legat på golvet allihopa och lekt med honom. Precis som vanligt då, haha! Jag berättade ju att han i tisdags tog sitt första steg och idag tog han ett steg också ibland! Om han år hålla en i pekfingrarna går han jättebra och släpper man helt kan han ta ett steg ibland i alla fall. Stå lull (stå utan att hålla i sig i någon eller något) kan han jättebra nu! Han gjorde det för första gången på nyårsafton när de var här. En liten stund innan vi skulle åka hem blev han så trött efter allt bus vi hade haft för oss och då somnade han i mina armar. Mys!

Då är det ju första deltävlingen i Melodifestivalen idag också! Ska ni se på det? Jag kommer titta, jag tycker det är roligast att se alla bidragen. För några år sedan när Jimmy Jansson var med (Han var min största idol. Älskar honom fortfarande!) ringde jag och sms:ade, men nu brukar jag nöjda mig med att bara titta. Jag har inte direkt jättekoll på alla som ska vara med, men det blir spännande att se sen!

Ska ni också se på Melodifestivalen? Vem/vilka hejar ni på?


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

vad tyckte du om melodifestivalen då? rätt trist va?

2010-02-07 @ 20:47:49
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0