Melodifestivalen på G!

Dagens ordspråk: Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt.

Hallå!

Hur är det med er? Har ni också ett riktigt snöoväder hemma hos er? Här har vädret levt rövare hela dagen och snöat och blåst i ett! Har inte varit uppehåll en enda minut. Jag har inte gått utanför dörren idag och det har nog varit lika bra det. Inte så kul att ta en promenad i det här vädret inte eller göra någonting annat ute. Jag såg på nyheterna att det hade varit någon kaninvisning eller någonting sånt, och att snön hade kraschat taket så att några av kaninerna inte hade överlevt. Hur hemskt som helst! Nu tycker jag att det får sluta snöa, det ställer till med mer än vad det är roligt att det äntligen har blivit vinter på många, många år.

Istället för att ha varit ute idag har jag tagit det lugnt och myst inne! Jag har läst lite böcker, vilat och tittat på film. Jag har skrivit en hel del på min bok också! Det kommer kännas så konstigt när den är färdigskriven, vad ska jag då skriva? Kommer kännas jättekonstigt... Men bloggen, den har jag ju kvar som tur är! <3

Nu blir det att skynda sig ner för att titta på Melodifestivalen! Det blev lite sent med bloggningen nu i vanlig ordning, men jag har gjort lite andra saker innan. Jag kommer blogga mer på lovet när jag har tid, det känns roligt! Om vi återgår till Melodifestivalen igen, vem hejjar ni på idag? Är det någon bra låt eller artist med idag?

Ha en jättebra och trevlig kväll så hörs vi mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0