Ledig torsdag

Dagens ordspråk: En politiker är som en krokdil. Stor i käften men har inga öron.

Hallå!

Både igår och idag har jag varit ledig ifrån skolan och det har verkligen varit välbehövligt! Jag har haft en hel del uppgifter att göra men nu är jag äntligen klar med dem. Det har allt tagit sin tid (läs: timmar) men nu är jag som sagt färdig!

Jag var till Vårdcentralen på morgonen till doktorn på återbesök och det gick jättebra! Jag slapp ta blodprover, vilket jag var nervös för. Jag blir som kokt spagetti när jag ska göra det. Jag är så otroligt stickrädd och håller på att svimma för att jag glömmer bort att andas. Som tur var behövde jag inte göra det idag, skönt!

Imorgon är sista skoldagen för den här veckan och sedan är det Sportlov! Åh, vad skönt det ska bli! Jag har verkligen längtat och nu är det äntligen dags. Jag tycker att det har gått jättefort sedan vi hade jullov, men det kan aldrig bli för mycket lov eller för ofta. Inte vad jag utan närmare eftertanke tror i alla fall! Det ska bli skönt att vila, för det behöver jag för att samla nya krafter. Blir att göra lite roliga saker också!

Nu ska jag titta på TV en stund och ta det lugnt! Jag har pluggat så mycket att jag inte orkar sitta framför datorn och skriva längre, haha! Älskar att skriva i bloggen men jag är för trött för att komma på något riktigt bra att skriva om. Det får bli imorgon istället så får ni ha det superbra så hörs vi snart igen! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0