En dag på stan

Dagens citat: Själva poängen med citat är att man kan förödmjuka någon med hjälp av andras ord. - Amanda Cross

Hallå!

Åh, vad det är skönt med helg! Efter den här veckan som har varit rätt stressig känns det jätteskönt att få vara ledig. På måndag är det bara en vecka kvar innan jag går på sportlov också, så skönt! Som om inte det vore nog är jag även ledig två dagar nästa vecka. Jag njuter för fullt!

Har varit jättefint och härlig väder idag! Jag var på stan på förmiddagen och kände vad härligt det var att komma ut i den friska luften med solen skinandes och klar himmel. Det gjorde mig pigg! Jag letade efter ett par byxor på H&M som tillhör deras bas-kollektion, men de hade inte kommit in än. Jag har ju presentkort där inne så jag gott vänta! Jag var även inne en sväng på biblioteket och lånade lite böcker. Har ni läst Gossip Girl serien? Jag ar ju missat den på TV men håller på att beta av böckerna i alla fall. Jag hittade även en till bok som CHIC:s chefredaktör Charlotta Flinkenberg hade skrivit! Man kan hitta så mycket bra på biblioteket. De har massor av hyllor som jag aldrig har utforskat. Tänk vad mycket man har gått miste om! Tur att det finns tid att utforska vad de mer har att erbjuda.

Annars har det varit ganska lugnt här idag. Jag har skrivit lite på min bok och så, det är ju så kul! Har inte gjort så mycket annat än stan, skrivit och vilat, men det är skönt och viktigt det också. Förra helgen var vi ju hos Lowe och då hade han ju lärt sig att ta ett steg. Nu i veckan, tror det var onsdags, då tog han 4, 5, 6 steg, sa syrran! Han är så duktig och så före med allting! Han blir 9 månader på måndag och har redan lärt sig gå, liksom. Jag fattar för övrigt inte vart de här månaderna har tagit vägen för oj så fort det har gått! Jag kommer ihåg när han var en liten bebis och jag knappt vågade hålla honom och snart behöver jag inte ens hålla honom i handen när han går för han kan det själv... Tiden går fort mina vänner, men det är roligt att se allt utevecklas!


Hur har eran lördag sett ut, vad har ni haft för er för roligt? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0