Smyckesfavoriter!

Dagens ordspråk: Den som söker han finner.

Hallå!

Jag har nog skrivit otaliga gånger på min blogg hur mycket jag älskar accessoarer. Jag har visat upp min örhängessamling (som säkert har utökats en del sen dess) men aldrig min samling av ringar! Jag älskar stora och fina silverringar och jag har samlat på mig en hel del. De är köpta på lite olika ställen, och två av mina favoriter som jag bär varje dag köpte jag i Sunny Beach i Bulgarien, där jag var på semester nu i sommar! Jag visar en bild med alla mina ringar och vart dem är köpa. Dagens outfit för första gången i min blogg, fast med ringar! ;)



Från vänster till höger:
1. Silverring från Bulgarien
2. Ring från Glitter
3. Turkos silverring från Glitter
4. Ring från Guldfynd
5. Silverring med svart sten från Guldfynd
6. Silverring från Klockmaster (favorit!)
7. Silverring från Guldfynd



Kommentarer
Postat av: Elinor

riktigt snygga! :D

2010-08-04 @ 00:34:59
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0