Friska vindar

Dagens ordspråk: Gräv inte upp större sten än du kan bära.

Hallå!

Efter flera månader av varmt och fint väder, fick jag idag för första gången använda jacka igen. Den här sommaren har varit jättevarm och fuktig (speciellt i helgen!) men idag blåste det friska vindar och då var det för kallt för att inte använda något varmare om armarna. Men än är inte sommaren slut, än finns det många fina dagar kvar! Det tycker jag i alla fall, =)

Idag blev det en kortsväng på stan för att lämna tillbaka en jacka. Jag tokfyndade ju på Kappahl i helgen (en militärgrön, kort och skitsnygg jacka, för bara 99.50 kr!! Det var halva reapriset) och dagen innan en jacka på Lindex. Jackan från Lindex var hur snygg som helst den också, men den slog inte den militärgröna och jag har inte användning av fler. Så därför lämnade jag tillbaka den!

Annars idag har jag mest tagit det lugnt! Min öroninflammation börjar bli bättre och jag tar till vara på dagarna som är kvar innan allvaret börjar igen. Vad för allvar det är kan ni ju fundera på ett tag, ;)

Vad har ni gjort idag då? =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Då håller jag tummarna för dig!! Hur lång är den? :)

2010-08-17 @ 23:46:07
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0