Det känns så bra!

Dagens ordspråk: Man hör vad man vill höra.

Hallå!

Idag är jag lika sprudlande glad som jag var igår, då jag fick reda på att jag blev antagen på Medicinska sekreterarprogrammet på Örebro universitet! Åh, vad det känns bra! Men än har jag sommarlov, tills på tisdag, ;)

Nu känns det verkligen att hösten är på väg! Det var jättefint väder på förmiddagen och det såg ut att bli en riktigt fin dag, tills molnen kom och täckte över den klarblå himmeln. Det har inte heller varit varmt, det märks verkligen att den här "go'a" sommarvärmen (jag är ju från värmland!) har försvunnit. Men det var i alla fall ett väldigt bra väder för att gå ut och gå i! Jag tog mig en promenad på eftermiddagen och det var verkligen jätteskönt. Inte alls för varmt och inte heller för kallt när man fick upp värmen i kroppen. Var alldeles perfekt!

Vad har ni gjort denna lördag då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0