Dagvilsen

Dagens ordspråk: En gång är ingen gång. Två gånger är en gongong.

Hallå!

Idag har det varit riktigt varmt här, vilket var ett tag sedan, känns det som! Jag tycker det är hur härligt som helst och vädret har varit ganska fint, men inte riktigt så fint att det är sitta-i-bikini-och-gassa-och-bättra-på-brännan-väder.
Kom en regnskur på eftermiddagen också, men annars har det varit fint!
När det inte var riktigt solväder idag, åkte jag ner till stan istället! Jag hade ett paket att hämta ut från Lindex som jag hade beställt, så det fixade jag och lite andra ärenden!

Jag tycker inte alls att det känns som fredag idag, jag är väldigt dagvilsen känner jag! Jag tycker alltid att det blir så på sommaren, att man antingen är en dag före eller en dag efter. Det kan vara lite förvirrande ibland, haha! Brukar ni också bli dagvilsna på sommaren?

Har ni gjort någonting roligt idag? =)


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a - en modeblogg'

just nu sitter jag och svarar på kommentarer som ligger en månad tilbaka eftersom jag har varit borta i först tre veckor i england sen tre veckor till i italien :)

vad gör du själv?

2010-08-07 @ 01:45:22
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0