Kort och skön fredag!

Dagens ordspråk: Att leva är som att borsta tänderna, det ska göras varenda jävla dag!

Hallå!

Åh, visst är det skönt med fredag idag? Jag tycker att det är superskönt!

Idag hade jag en mycket kortare skoldag än vad jag brukar ha, men den höll på att bli väldigt lång ifall vi skulle ha haft alla hålen som stod på schemat! Jag började kl 08.00 och skulle då egentligen sluta vid kl 14.45, men vår näst sista lektion, filosofin, var inställd för att läraren vårdade sjukt barn. Vi i klassen blev jätteglada för då tänkte vi skjuta fram vår sista lektion och på så sätt slippa ha hål i tre timmar. Det enda hindret som stod i vägen var bara att två i klassen inte hade varit på de tidigare lektionerna och vi visste inte om de skulle komma till sista lektionen. Om de skulle komma då vi egentligen skulle ha lektion och vi andra redan hade slutat, då skulle det ju bli lite knasigt. Dock löste det sig till slut och vi fick flytta fram vår lektion och sluta en och en halv timma tidigare istället, vid 13.15. Det var hur skönt som helst! Att sluta kl 14.45 en fredag är ingen hit direkt!

Väl hemma vilade jag en stund för jag var så trött. Det har varit väldigt mycket den här veckan, läkarbesök på tisdagen, blodprov på onsdagen (en himla stor procedur med min blodfobi, läs tidigare inlägg) och tandläkarbesök igår. Det har tagit ut sin rätt och det gjorde att jag sov ganska så många timmar, haha! Men skönt var det. Jag hade egentligen tänkt att cykla sen men det har varit ett sånt skitväder här så det gick inte. Det har spöregnat och varit snöblask om vartannat så det blev att vara inne istället. Jag har tittat lite på vädret och förhoppningsvis blir det faktiskt fint till helgen! Hoppas, hoppas! Jag vill sitta ute i solen och bli bruuun!

Vad har ni för planer för helgen då? Ska ni hitta på någonting roligt? För mig blir det lugnt den här helgen, men nästa fredag åker jag till Stockholm och är där hela helgen hos min bror!

Ha en jättebra och trevlig fredagskväll alla så hörs vi snart igen! =)

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: okej nice du! ;dm

ne ska snart duscha,

2010-04-23 @ 22:07:50
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Verkligen tur att det smälter fort om det snöar nu:)

2010-04-24 @ 19:02:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

Så skönt att ni fick sluta tidigare:)

2010-04-24 @ 19:03:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0