Trött som jag vet inte vad!

Dagens ordspråk: Allt är inte guld som glimmar.

Hallå!

Åh, vad skönt att det är fredag idag! Det brukar jag säga varje vecka, men nu menar jag det mer än någonsin känns det som. Jag har varit så oerhört trött idag och jag tror det beror på redovisningen som vi hade igår av vårt projektarbete! Den tog verkligen på krafterna, att ladda upp innan och sen ge järnet när det var dags. Att vara nervös tar minst sagt också på krafterna. Jag höll på att somna på flera av lektionerna i skolan, men jag lyckades med nöd och näppe att hålla mig vaken! Nu är det helg i alla fall och nu blir det att ladda upp batterierna igen!

Även fast jag var trött idag, kände jag för en uppfriskande cykeltur! Jag hade inte så stor lust innan jag gick ut, men efteråt kändes det så bra! Jag blir så glad och på så bra humör efteråt och något som är väldigt positivt med att cykla och träna i största allmänhet, är att man gör av sig med stresshormonerna. När man blir stressad får man mer energi och den gör man ju sig av med när man tränar. Det funkar väldigt bra för mig och när jag kom in igen efter 30 minuter och 57 sekunders cyklande av 8 km, var jag mycket piggare!

Ikväll blir det att bara ta det lugnt! Är så trött så det ska bara bli skönt. Vet inte vad som händer i helgen riktigt, blir väl att plugga lite och förhoppningsvis sola om vädret blir fint! Tror att det ska bli dåligt väder i helgen, men jag hoppas på motsatsen! Hoppas måste man ju alltid göra i alla fall, =)

Ha nu en jättebra fredagskväll allihopa så hörs vi mer snart igen!

Kommentarer
Postat av: Alina

godmorgon! hoppas du får en bra dag sötnos! :)

2010-04-17 @ 10:13:43
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: simone

sv: hallå going! ursäkta att jag svarar sent ibland, ligger efter lite ^^ Hur är söndagsmåendet? :)

2010-04-18 @ 15:59:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0