Skärtorsdag

Dagens ordspråk: Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta.

Hallå!

Då har vi bytt månad igen och idag är det den 1:a april! Jag tycker det känns helt sjukt, att det redan är april. Jag tycker inte att det var länge sedan som det var första mars och det började närma sig min 19-års dag. Nu är det bara två månader och några dagar kvar tills jag får sätta på mig min studentmössa och gå ut skolan!

På tal om 1:a april, är det många som har blivit lurade idag? Jag har helt glömt bort att det är den dagen idag då man säger "April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!" Det var väl mer när man var liten som man sa så, men tidningarna brukar ju luras lite ibland. Jag har i alla fall inte råkat ut för några aprilskämt.
Jag har bara råkat ut för snälla saker istället! Jag fick nämligen ett påskägg idag och biobiljetter från Barn&Ungdomshabiliteringen. Så snällt, tack så mycket!

Hade en kort skoldag även idag, har haft det hela veckan faktiskt, hehe. Kändes skönt! Har dock inte blivit sådär jättemycket mer än skolan, jag har mest tagit det lungt och så. Har varit skönt det också och nu har jag ett helt lov att gotta mig i och vara ledig! När det är dags för skola igen tycker jag att all snö ska vara bortsmält!

Ha en fortsatt bra skärtorsdag allihopa så hörs vi mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0