Långfredag

Dagens ordspråk: Ju fler kockar, desto sämre soppa.

Hallå!

Idag har det varit en riktigt rolig dag! Ni skulle bara gissa vad jag gjorde på förmiddagen, något som jag har längtat efter hela vintern. Jag har nämligen cyklat! Det var så fint väder ute och jag kände att jag inte kunde låta bli. I somras cyklade jag 13 km nästan varje dag. Idag orkade jag inte cykla riktigt så långt, jag börjar lungt, men det blev 8 km på 33 minuter! Det tycker jag var riktigt bra för att inte ha cyklat på flera månader!

Förra helgen var min bror Mikael här, som bor i Stockholm. Han är även här i påsk och idag kom han hem till oss! Vi har umgåtts hela dagen och haft det riktigt trevligt. Han stannar här till på måndag så vi hinner ses mycket mer. Imorgon, på Påskafton, ska vi åka in till Örebro! Det blir att gå på stan en stund och kolla in Monki som äntligen har kommit dit (!) och sen blir det att åka till Marieberg. På söndag ska vi åka till min syster Malin och hennes pojkvän Adde och deras bebis Lowe! Så jag har fullt upp nästan hela påskhelgen!

Nu ska jag titta på film en stund, blir Bröllopsfotografen! Är det någon av er som har sett den? Är den bra? Den verkar rolig i alla fall! Ha en fortsatt bra Långfredag så hörs vi mer imorgon. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0