I Stockholm!

Dagens ordspråk: Shopping! It's still cheaper than therapy!

Hallå allihopa!

Nu sitter jag i Stockholm hemma hos min bror Mikael, lånar hans dator lite grann.
Så fort vi kom till Stockholm åkte vi till Kista Galleria! Vi brukar alltid åka dit och titta lite och jag hittade jättemycket fint där och saker som jag verkligen behövde, var superbra! Gina Tricot hade väldigt mycket rea, kan jag tipsa om. Efter några timmar där åkte vi vidare hem till Mikael och här är vi nu! Med redigt ont i fötterna...

Imorgon ska vi åka till Stockholm City! Blir att gå i affärer där och även gå på en loppis på gärdet som säljer vintage, prylar och en massa annat! Låter roligt, jag gillar sånt!

Nu ska jag gå och vara social igen, är jätteroligt att vara här och träffa brorsan eftersom att det inte blir så ofta!
Vi hörs imorgon igen förhoppningsvis! Ha en jättetrevlig kväll och valborg allihopa! =) Kram!


Kommentarer
Postat av: sara

svar: nej, absolut inte. jag har skönhetstisdag varje vecka så alla tips, bilder och råd välkomnas när som! :)



ha en bra dag, du med!



kram kram

2010-05-01 @ 07:39:54
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Love shopping^^ blev det förbättringar till vårgarderoben?^^//Emma.

2010-05-01 @ 08:18:11
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0