New Moon

Dagens citat: Slalom? Jag deltar inte i någon sport som har en ambulans som väntar i slutet av backen. - Erma Bombeck

Hallå på er!

Tycker ni som jag, att det ibland är jättesvårt att börja på ett blogginlägg? Att det helt enkelt inte går att få ihop en bra början och att man inte riktigt kommer dit man vill? Att markören nästan blinkar ilsket och det känns som att den säger "Kom på något nu då, så svårt kan det väl ändå inte vara?" Ibland brukar jag ha en färdig idé innan jag skriver men idag var det verkligen jättesvårt! Men genom att skriva så här fick jag i alla fall en början!

Onsdagar för mig betyder en kort dag då jag bara har historia B och Ljudteknik B, så jag slutade redan vid kl 11.10! Jag tycker att varje dag borde vara så, för då blir man mycket effektivare. Ju längre dagen går, desto segare hinner man att bli och klockan bara hasar sig fram tills man får sluta. Men inte idag, det är en helt perfekt och lagom lång arbetsdag enligt mig, haha!

Idag har jag och två av mina kompisar, Sanna och Madde, bokat biljetter till New Moon som har premiär den 20 november! Jag har längtat efter den enda sen i somras då jag såg att den skulle ha premiär och nu har datumet äntligen kommit närmare. Vi går dagen efter, på lördagen och ser den, för jag tror det var väldigt svårt att få biljetter till premiären och Sanna kunde inte då. Jag hörde att biljetterna nästan hade sålt slut i Örebro förra veckan eller om det var i början på den här, att det bara fanns platser kvar i ytterkanterna. Jag är inte ett dugg förvånad, för vem har inte blivit fängslad av böckerna eller första Twilightfilmen?


Ska ni också gå och se New Moon, den andra filmen i Twilightserien?




Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

jaa :D supernöjd med den =)

2009-11-11 @ 20:10:48
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Nix! Blir inge New Moon för mig ;>

2009-11-11 @ 22:35:02
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag brukar nästan aldrig ha problem att börja skriva, fast det är kanske för att jag oftast inte försöker förrän jag typ vet vad jag ska skriva redan. :)

Jag har inte ens sett Twilight, haha.. :D

2009-11-12 @ 00:36:53
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Jag ska helt klart kolla på New Moon men det blir i Norge då för jag åker hem till Oslo den 20 november :)

Tror det är många tjejer som är fängslade i Twilight serien ;)



Hoppas du får en fin helg :)

2009-11-13 @ 17:45:51
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0