Fin morgon

Godmorgon!

Jag tänkte passa på att skriva ett inlägg innan skolan börjar. Jag har sovmorgon ända till kl 10.25, inte illa pinkat va?
Det är jättefint väder ute så jag känner mig pigg! Hoppas att snön försvinner snart så det blir cykelväder!
Tänk förut när det var mörkt som natten när man skulle gå upp, nu är det ljust och fint istället! Och ljust ganska länge på kvällen också. Vid kl 18-18.30 kanske det har börjat mörkna lite. Men vi går sakta men säkert åt ljusare tider, gott folk!

Nej, nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning. Kände bara för att skriva ett kort inlägg. Skriver mera när jag kommer hem. Slutar vid kl 16.00 så det är en lång dag idag. Men inte så lång som det skulle ha kunnat vara om jag inte hade en lång sovmorgon! ;)

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl skönt att fylla så tidigt? :) jag fyller om mindre än 2 veckor :D 3 April. Det är också gött. Då kan jag gööra VAD jag vill :D haha neeh skojja, inte exakt vad jag vill. :)

vad har du planerat att göra när du är 18? hihi.

Haft en bra dag ? kramkram!

2009-03-19 @ 17:41:51
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, lyll, jag som var glad för att ha sovmoron till 9.15 xD

2009-03-19 @ 17:54:05
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej okej :)

ne inte mkt, snart äta :)

göra ikväll då?

2009-03-19 @ 19:47:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0