Sista dagen på lovet

Heejsan!

Idag är sista dagen på jullovet. Det hade inte alls varit fel om det hade varit längre, men ändå så känns det som att det har varit ganska långt, och det har framför allt varit bra, roligt, skönt och välbehövligt! Jag har vilat mycket, och det har jag verkligen behövt. Skolan tar mycket energi, och jag har ju ett rörelsehinder och kronisk värk som tar energi från mig också. Därför behöver jag mina lov till att återhämta mig och samla nya krafter, och det har jag fått gjort nu!

Så eftersom att det är sista dagen idag, så har jag mest tagit det lungt! Men inte bara det, jag har även städat rummet också. Det kändes bra, för idag orkade jag det, och då slipper jag ju göra det en annan dag när jag känner att jag har mindre ork, och vill göra någonting annat istället! Och nu sitter jag här framför datorn och bloggar, medan jag filar upp naglarna glansiga och fina!

Börjar ni också skolan imorron? Eller har ni haft oturen att ni har börjat redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0