Redan februari!


Hallå där!

Nu har det redan blivit februari, vad fort det går! Och idag är den februari den andra, för första var ju igår. Tänk, om det går så här fort som det har gjort nu ett tag, så har vi snart våren och sommaren här på nolltid! Våren är så bra, för då har man hela sommaren framför sig! Och våren är ju en väldigt fin och härlig årstid i sig. Kort och gott, vi har allt bra framför oss nu! =)

Imorse när jag skulle gå till skolan var det jättekallt ute, över -10 grader. Har vant mig lite nu vid att det inte är så många minusgrader ute, för det har varit lite slaskigt här ett tag. Men nu har det kommit lite snö i alla fall, och temperaturen har frusit fast vid minusgrader. Men det positiva med denna kalla dag (om det finns någonting positivt med kyla?) är att solen har varit framme! När det är kallgrader ute brukar det vara fint och klart väder, och det är precis vad det har varit idag! Det får mig att längta till våren ännu mer! Vädret får mig att bli så mycket piggare! När det är mulet och grått ute blir jag så trött, men så fort solen och himlen visar sig lite, så blir livet mycket lättare att leva! ;) Haha!

Skoldagen rullade på som vanligt och vi fick sluta lite tidigare! Klockan 16.00 blev vi utkörda från aulan där vi har kör, för att en orkester skulle repa där inför några konserter som ska hållas nästa vecka. Och lika glad för det var ju jag, haha!
Jag har varit så trött idag, så när jag kom hem så var jag nära på att somna. Det kommer nog inte bli att vara upp länge idag inte!

Vad har ni gjort idag då? =)

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: ja jag menar det!! :)

2009-02-02 @ 19:37:24
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0