Inte hunnit blogga


Dagens ordspråk: Vänner är som en behå. Nära hjärtat och bra som stöd.

Idag har jag inte kunnat blogga på hela dagen, men det är för att jag kom precis hem nu för en stund sen.
Mamma och Anders skulle åka in till Örebro idag hem till Anders, och då tänkte jag att jag kunde följa med och då frågade jag Sanna också. Vi har inte hunnit träffas på länge, så det var jätteroligt att umgås! Vi åkte in till Örebro ganska tidigt och kom nog inte hem förrän vid kl 19.00 ungefär. Tiden sprang verkligen iväg idag. Medan mamma och Anders åkte hem till honom, åkte vi ner till stan. Det var roligt! Vi gick runt väldigt mycket, något som jag känner av i mina fötter nu. De gör jätteont, inte roligt alls. Jag har väldigt lätt att få blånaglar på tårna när jag går mycket, av någon konstig anledning, och därför har jag plåster på varje tå för att skydda dem lite i alla fall. Men jag ska snart  gå ner och göra fotbad, så då känns det förhoppningsvis lite bättre i dem. =)
Inne på Vero Moda hittade jag en jättefin top med en väldigt härlig färg, så den fick det bli!
När vi hade varit på stan och kollat klart, så åkte vi också hem till Anders. Där tog vi igen oss en stund och spelade Buzz innan vi skulle åka hem.


Den här tröjan blev det från Vero Moda!  Jag tyckte om färgen väldigt
mycket, =)

Kommentarer
Postat av: Gynning

DEt ordspråket var riktigt bra.

2009-02-19 @ 09:55:16
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Kul och shoppa!!

Min helg som var, var helt ok!

Händer det nåt kul för dig i slutet av veckan??

Kramar

2009-02-19 @ 10:21:58
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Madde

svar: näe samma här :) jag har stora förväntningar på denna parfym även om några säger att den ska lukta tant men men, bara vänta och se i guess :)



fin tröja, älska färgen, så himla fräsch! snyggt till sommarbrännan ;)

2009-02-19 @ 13:29:46
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: helena

sv; jaha okej, :)!

jag går 1;a på gymnasiet, och vi lär nog ha snart i matte. Jag går hotell och restaurang :)



kram!

2009-02-19 @ 18:18:10
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0