Fredag, shopping och sportlov

Dagens ordspråk: Det är inte allt som räknas som går att räkna, och inte allt som går att räkna som räknas

Nu är det äntligen fredag! Och inte bara det, nu är det en veckas sportlov också! Här ska det njutas för fulla muggar!

Idag är det fredag den 13:e, olyckans dag. En del påstår sig ha otur, och andra inte. Det är ju bara skrock egentligen, men jag reagerar alltid när jag ser att det är fredag den 13:e bara för att det sägs att det är en otursdag då. Men min fredag den 13:e har inte alls varit en dålig dag, tvärtom! Jag hade bland annat prov i engelska idag och jag var lite nervös inför det, för jag har inte hunnit plugga så mycket inför det som jag brukar, eftersom att vi hade ett stort matteprov i onsdags. Men det visade sig att jag kunde provet jättebra, för det var inga svåra frågor med alls utan provet var jättelätt! Kanske gick det så bra eftersom att jag använde mig av mina bästa pluggtips som jag tipsade om igår? ;)
I alla fall, min dag har varit väldigt bra idag. Och jag har inte haft så där jätteont idag heller! Det är skönt och det gör mig på mycket bättre humör. Blir mycket piggare och gladare. Hoppas att ni andra med värk där ute också har haft en lika bra värk-dag som jag har haft idag! =)

Efter provet i engelska, så slutade jag skolan för det var min sista lektion. Så klockan var ungefär bara 10.15 när jag gick hem, bättre kunde det inte bli! Men hem åkte jag inte på en gång, för mamma och jag tog oss en sväng på stan innan. Det var roligt!
Vi gick till lite olika affärer och inne på H&M så fick vi en 20% rabatt check! Jag hade redan fått en sån på mailen, så jag blev förvånad när mamma och jag fick en varsin i affären också! Men lika glad för det var ju jag förstås!
Tittade runt lite och såg att de hade fått in mycket kläder från H&M katalogen som jag hade beställt och fick hem i tisdags. Tycker ibland att H&M här hemma är lite seg på att få in nya saker, men inte idag. Så det var roligt att de hade fått in massa nya saker! Det blev lite små accesoarer som jag köpte. Jag älskar smycken och det har jag alltid gjort, ända sedan jag var liten. Då kunde jag ha ringar på alla fingrarna och jag hade på mig halsband och allt möjligt, haha! Jag tycker att det är roligt med accesoarer, för det piggar upp! Men jag använder inte ringar på alla fingrar nu längre. ;)




På stan idag blev det lite örhängen, en hårklämma, hårnålar och ett rosa
naggellack!
Alla accesoarer är från
H&M, och nagellacket är från Ojojoj,
eller Smartys
som det hette förut! Har andra nagellack som är rosa från
Isadora och Viva la Diva, men det här var en annan färg som jag tyckte var
fin! =)

Kommentarer
Postat av: chenfeiiiiiiiii

Den här hårklämm har jag oxå!:D haha men...du får inte använda naggellack!!hahahahaha:P

2009-02-16 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0