Trötter


Heej!

Nu sitter jag här igen och är så där trött som jag var igår! Jag brukar inte vara så här trött när jag kommer hem efter skolan, men det är nog för att jag inte har hunnit vila så mycket idag. Idag när jag kom hem från skolan så vilade jag en liten stund, och sen gick jag och spelade klarinett, och nu sitter jag och pluggar inför ett historiaprov som vi ska ha imorron på första världskriget och mellankrigstiden! Tog en liten paus nu, för jag kände att det var dags att göra någonting annat, och då är det aldrig fel att skriva blogg!

Sista lektionen hade vi idag på Kulturskolan, för vi håller på att repa inför Restaurangshowen som vi ska ha i mars!
Jag har inte fått mina noter till mina låtar än, och är inte hundra på vilka jag ska vara med på, men så fort jag får reda på det ska jag skriva upp det här i bloggen! Det ska bli roligt att vara med i restaurangshowen, för när vi gick i ettan fick vi inte vara med. Restaurangshowen görs ju bara av tvåor och treor från Estetprogramet, Hotell och Restaurang och Frisörprogramet! Nu är allting så nytt, men det är samtidigt lite spännande också. Jag tror att allting kommer bli jättebra i alla fall! Mina noter kommer jag att få på fredag, och då kan jag börja repa. Kan ju säga att det inte är lite nervöst nu när jag inte har noterna! Men det ordnar sig nog som allting annat, =)

Imorron lär jag inte vara lika trött när jag ska till skolan i alla fall, för vi har nämligen sovmorron till kl 11.15! Nu ska våra musiklärare vara borta igen på studiedag och därför har vi ingen ljudteknik. Jag gjorde ju klart min låt för några gånger sedan, och därför behöver jag inte gå dit imorron! Den sovmorronen kommer inte sitta fel, och då går vi bara i fyra timmar innan vi får gå hem igen. Lite tur ska man allt ha ibland!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Ja precis :D de är inte så dyra för att va frisörprodukter heller, den värmeskyddande från matrix (svarta serien, minns inte vad den heter men den ingår i volym) kostar 119 om jag inte minns fel:)

Ingen aning det bara blev så hehe =) kram!

2009-02-03 @ 19:27:27
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Solli

svar: ja, det skyddar ju håret så att det inte slits lika lätt



kram!

2009-02-03 @ 22:18:08
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0