Härligaste vädret på länge

Godmorgon allihopa!

Vilken härligt fin dag det är idag! Solen skiner ute och himlen är klarblå. Det enda som saknas nu är att snön ska smälta bort helt och hållet, för nu vill jag ha vår! Jag får sån lust att åka ut och cykla för att vädret är så härligt och för att det var så länge sedan. Det har varit fint väder några dagar nu och igår ville jag jättegärna åka ut och cykla! Men sen när jag tittade ut genom fönstret så kommer jag genast ihåg att det fortfarande är fullt med snö och is på backen ute...
Men men, den lär väl försvinna snart! Enda haken med att det är fint väder idag, är att det är -9 minusgrader också...

Idag blir det en tur på stan! Jag ska lämna in lite biblioteksböcker som jag har lånat. Måste även kolla efter en ny väska och en mascara. I tisdags gick min väska sönder  och min mascara börjar ta slut. Blir härligt att komma ut i vårvädret! Vilka vårkänslor jag får! =)

Såg ni på Let's Dance igår, förresten? Stackars Laila fick höra många kommentarer om hennes och Niclas förhållande så hon blev generad ganska många gånger, haha! Det är smällarna man får ta! ;)

Innan jag ska iväg till stan ,som inte blir en på en stund för vi är inte klara här hemma, så tänkte jag lägga ut en kluring till er! Eller kluring, det är en synvilla! Jag lägger in den i nästa inlägg så får vi se vad ni säger!

Ha en bra lördag tills jag kommer hem och skriver nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0