Dagens ordspråk


Dagens ordspråk: Det enda huvudet utan bekymmer sitter på en fågelskrämma.

Jag har bestämt mig för att införa en ny grej här på bloggen, nämligen dagens ordspråk! Det finns otroligt många ordspråk, och många av dem har faktiskt en rolig poäng. Så idag börjar jag med ett nytt ordspråk som jag nyss har läst, som jag skrattade ganska gott åt när jag läste det!

Under hela dagen idag har det snöat! När jag gick upp i morse såg jag att det hade kommit mer snö under natten, och att det fortfarande höll på att snöa. När jag gick i väg imorse och kom hem från skolan, så snöade det fortfarande. Tro inte att det har snöat nu heller, det håller fortfarande på. Om det inte ger sig snart så kommer det bli jättemycket snö.
Visst är det mysigt och fint med snö, men då ska det vara runt jul och nyår tycker jag. Inte i februari när jag vill ha vår istället. Men men, vädret är ingenting man kan rå för hur mycket man än vill. Det är roligt för de små barnen som får åka pulkla i alla fall!

Har ni snö där ni bor?


Här har det snöat hela dagen så att det nästan ser ut som ett julkort!
Den här bilden tog mamma den 13 december 2008, =)


Kommentarer
Postat av: helena

sv; oj det var då sent :O tycker synd om dig!

längsta för mig är halv 4 iaf. Skulle inte orkat gå längrte än så. Man hinner ju knappt göra något :O

Jo jag har hittat några kläder, smycken å så :)



kram!

2009-02-07 @ 01:27:14
URL: http://helenahildegran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp här är det också snö! :P

___________

Sv: Bara kolla på tv och sitta framför datorn antar jag. Kollade du på Let's Dance igår?

2009-02-07 @ 09:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0