Paketinslagning

Dagens ordspråk: Med tiden läker alla sår.

Hallå!

Nu har jag tagit en paus i julstressen, höll jag på att skriva! Jag har hållt på och slagit in paket och gjort dem fina, och gissa om det tog lång tid! Jag tycker om att slå in paket och lägga ned tid på dem så att de blir bra, men det tar sin lilla tid för speciellt duktig på det är jag nog inte. Vi har en apparat hemma som gör att paketsnöre blir i strimlor, sådär fint som det blir i affärer, ni vet? Jag har inte lyckats lärt mig hur man använder den! Jag vet inte hur mycket snöre jag har avverkat, men jag kom på en annan, lite mer tidskrävande metod, nämligen att ta ett snöre och klippa det i två delar i mitten! Det tar lite mer tid, men det blir fint när man sätter ihop det med många andra! Jag kanske ska ta tillbaks det där om att jag inte är bra på att slå in paket, hm...

Hade mitt sista prov för terminen idag! Det var i religion där vi skulle kunna Buddhismen och Hinduismen och det känns som att det gick riktigt bra faktiskt! Jag skriver alltid så långa svar så den lilla platsen man fick att skriva på räckte inte till. I ärlighetens namn skulle jag nog behöva ett papper per fråga, då hade jag blivit nöjd, haha!
Som tur var kunde man skriva på baksidan. Imorgon får jag reda på provresultatet och slutbetyget i kursen!

Fick reda på idag att vi tjejer som går i kören (det är ett av våra esteters ämnen) ska vara med och uppträda på julavslutningen! Vi ska sjunga två stycken låtar, det känns faktiskt roligt! Vilka det är kan jag avslöja på tisdag, då vi har vår avslutning. Det är väldigt sent i år, och om man inte vore sur över det innan blir man inte gladare av att de i Degerfors slutar imorgon och får jullov! Men Sanna, om du läser det här, vi tar studenten två dagar tidigare än er, haha!

Tänkte avsluta det här inlägget med att bjuda på en vacker vinterbild! Det har kommit en hel del snö här nu och det är hur kallt som helst. Gäller att ha på sig ordentligt med kläder! Jag har inte hunnit och fota ute än, men den här bilden tog min mamma förra året på Lucia. Den är riktigt fin, med det fina vädret som var just den dagen!


Bild från förra året kring området där jag bor. Tagen av mamma!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Okej, det låter som att du borde flytta till ett varmt land, typ Australien. Där skulle du må mycket bättre och inte ha lika ont om jag förstår det rätt? Usch jag kan verkligen tänka mig hur jobbigt det måste vara. Jag ska sluta klaga så fort jag blir förkyld eller har ont någonstans någon dag :/

2009-12-17 @ 23:28:18
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Jag ska slå in en massa paket ikväll hade jag tänkt, inte vidare värst bra på det. Saknar tålamod.



Vilket vackert vinterlandskap du bor i!

2009-12-18 @ 13:00:01
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Maja

Att du orkar=) Själv är jag totalt värdelös på att slå in paket, kör på att man ändå bara ska riva upp dem sen:) Haha

2009-12-18 @ 13:31:28
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-18 @ 13:43:39
Postat av: Emelie

Ha en fantastiskt fin helg och God Jul & Gott Nytt år på dig!



Puss & Kram

2009-12-18 @ 17:27:09
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0