Bra julklappstips!

Dagens citat: De flesta människor uppskattar sin handstil på samma vis som sina fisar. - W.H Auden

Hallå!

Denna torsdag har bjudit på minst lika kallt väder som det var igår! December börjar inte med någon mjukstart på något sätt alls. Dagarna går fortare än vad man hinner med och tänka och idag kom det några få, fina snöflingor dalande från himlen!

Dagen har som vanligt bjudit på skola. Hade utvecklingssamtal idag med min lärare, vilket gick riktigt bra! Vi pratade bland annat om mitt projektarbete där jag skriver en bok om mitt handikapp, och jag fick många bra idéer! Jag har alltid gillat att skriva och ha en bok tryckt som man själv har skrivit hemma i bokhyllan, hur coolt är inte det?

Har fått mig en dos av motion idag också, lite oplanerat sådär på skoltiden. Det var för att det vankas ju Luciatåg snart på skolan, och vi som går estet hade fått i uppdrag att ta oss till Kulturskolan. Jag ska inte vara med på Luciatåget men vad jag och flera till fattade som skulle vi gå dit i alla fall och vara med. Jag brukar vanligtvis få skjuts dit, eftersom att jag har svårt att gå dit och speciellt om det är under liten tidspress, men idag hade jag inte tillgång till skjuts och vi hade väldigt mycket tid så vi tog oss en promenad dit. När vi väl var framme fick vi veta att vi inte alls skulle vara där, och då var det bara att vända på klacken och gå tillbaka till skolan igen, haha!
Som det kan bli, men det finns ingenting som inte för någonting gott med sig. Jag fick visserligen gå dit i onödan, men jag fick motion och en nypa frisk luft och det var riktigt skönt att gå!

Nu efter skolan har jag pluggat en hel del, så nu har jag unnat mig lite tid till att inte göra någonting annat än det jag vill göra. Jag har varit inne på www.gebortentidning.se och beställt en prenumeration till någon som har varit snäll i år, och på köpet fick beställaren, alltså jag, en valfri gratis tidning! Jag brukar ju läsa CHIC varje gång den kommer ut, men eftersom jag ändå köper den valde jag att få ett gratis ex av ELLE istället. Den kommer väl hit när det nya numret kommer ut den 14:e december, så då får jag något kul att läsa!
Jag kan ju passa på att tipsa er om att ge bort en tidning i julklapp, för just nu har de erbjudanden att man får en valfri prenumeration för 159 kr! Det spelar alltså ingen roll vilken tidning det är, det är samma pris för alla.
Jag älskar tidningar och det gör säkert någon i din närhet också, om du inte gör det själv vill säga och känner för att ge dig själv en egen julklapp!

Jag beställde en julklappsprenumeration på www.gebortentidning.se och fick ett gratisexemplar av tidningen ELLE!
På den sidan kostar varje prenumeration 159:- ovasett vilken tidning du väljer.



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja de har ju de, men 69 kronor var ju ett super bra pris :D

2009-12-03 @ 20:14:03
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt för den som får en gratis prenumeration av dig :)



sv: Kul att du tycker det :D

Jag kände att jag ville ha nån form av julkalender, och då kom jag på det där med jullåtar :)



Haha, exakt ;D De är en bra orsak att slösa lite extra.

2009-12-03 @ 20:38:37
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: jessica

Jodå min dag har varit helt okej =)



vad händer i helgen då?

2009-12-03 @ 21:20:57
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll söta.Ja det gäller att passa på att njuta varje dag för det går så snabbt.Sov så gott sen när de tär dax för det.kram kram

2009-12-03 @ 21:50:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Elle är bra för all reklam:)

Ta chansen och få dig själv avmålad! Var med i min tävling:)

2009-12-03 @ 23:28:04
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: LIENE

vad kul att man kan betsälla vilken tidning som helst för samma pris:)

2009-12-04 @ 06:44:47
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Härligt! Det är verkligen gott. :)



Jo men precis, det i skolan är ofta gott men det som görs hemma är oftast godare. ;)

2009-12-04 @ 19:16:24
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: esmeralda

Tack så himla mycket! :) kram

2009-12-08 @ 19:38:19
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0