Hemma från stan




Nu är jag hemma igen från stan!
Kom undan regnet gjorde vi inte. Men som tur var så finns ju paraplyn.
Jag skulle leta efter ett nytt rosa nagellack, och på Lindex hittade jag ett jättefint från Viva la Diva.


  

      Viva la Diva nr 48


Var även inne på Bokia där jag köpte en miniräknare!
Jag köpte en Texas Instruments TI-30X 2B som är en likadan som  dom vi använder i skolan.
Jag läser nu Matte B och då är den här miniräknaren jättebra! Den går också jättebra att räkna med om man läser Matte A.
Man ser allt det man gör på displayen som är ett plus så att man inte missar någonting av utträkningarna man gör.
Det var ett bra köp tycker jag!

När jag ändå var på stan så köpte jag nya numret av Veckorevyn och en korsordstidning Lätta Korsord.
Av att läsa och lösa korsord blir man avslappnad och det är väldigt bra.
Jag hade även mina nya skor på mig idag som jag köpte i Örebro förra helgen.
Jag passade på att ha på mig dom när jag var ute för då kan jag gå in dom. Det är bäst att göra det när man inte är ute för länge för då kan man ta av sig dom om det gör ont. Det är svårare att göra det i skolan. Men det gick bra att gå med dom. Dom klämde inte eller gjorde ont. Dessutom fick jag plats med mina inlägg i dom som gör att jag inte går inåt på foten. Det är bra att ha det i när det får plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0