Längtar till helgen





Nu är allt skolarbete gjort!

Imorse skrev jag att jag hade lite skolarbete att ta itu med när jag kom hem från skolan.
Jag skulle träna på min klarinettläxa eftersom jag har en timmes privatlektion imorron ( vi får spela en timme i veckan på estet med den läraren i det instrumentet vi spelar.) göra engelska läxan och skriva klart en novell om Alfred Nobel.
Det är skönt att vara klar med allting  så att man inte behöver ägna kvällen åt att göra det.

I helgen ska jag in till Örebro. Det blir först IKEA och sen Marieberg såklart.
Jag tycker om att gå i affärer och shoppa, det är det bästa jag vet!
Det blir inte jobbigt på samma sätt att gå i affärer som det är att gå en sträcka.
Det är faktiskt en ganska stor skillnad, i alla fall för mig!
När man går en  sträcka så går man hela tiden och man stannar inte upp, men det gör man när man går i affärer. Då stannar man ofta upp och tittar på olika saker och det blir inte lika jobbigt.
Kanske ingenting man brukar tänka på, men jag som handikappad tänker på sånna saker.


Nej nu ska jag prata med kompisarna på msn och sen ska jag se idol.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0